بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملی بانک ملی بانک ملی بانک ملی خرید شارژ رایتل

پروتکل ديگري که براي انتقال اطلاعات به صورت امن بر روي شبکه جهاني وب وجود دارد ، پروتکل اي است به نام Secure HTTP يا S-HTTP ، در حاليکه SSL يک ارتباط امن ميان Client و Server ايجاد مي کند تا هر اطلاعاتي که بر روي آن منتقل مي شود امن باشد ، S-HTTP براي اين طراحي شده است تا طبق آن پيام هاي منفرد به طور امن منتقل شوند .بنابراين اين دو تکنولوژي قبل از آنکه دو تکنولوژي رقيب باشند بانک ملی ،]1[ دو تکنولوژي مکمل هستند. هر دو ي اين پروتکل ها به عنوان استاندارد از سوي IETF پذيرفته شده اند.”


سوال دیگرم اینه که آیا بانک ملی نصب مودم باید و حتما توسط متخصص باشه یا اینکه میشه خودمان هم نصبش کنیم؟!

اين درست است كه هدف بيشتر حملات كامپيوتر هايي است كه سيستم بانک ملی عامل ويندوز شركت مايكروسافت روي آنها نصب شده است، اما حملاتي كه عليه سيستم عامل هاي مكينتاش و لينوكس صورت مي گيرند كم نيستند. بعضي از متخصصين پيش بيني مي كنند. كه مشكل ويروس ها در سيستم عامل هاي مكينتاش از اين هم بدتر شود، چون سيستم عامل X مكينتاش از نسخه اي از يونيكس استفاده مي كند. و هر چند اين سيستم عامل هم ابزار هاي امنيتي خود را دارد ولي نفوذ به آن غير ممكن نيست.
4- ارائه خدمت بانک ملی به دفاتر ثبت گواهي ديجيتال (RA) و دفاتر خدمات گواهي ديجيتال در سراسر کشور .

بانک ملی
۲۵ منوی بانک ملی اطلاعات حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸#


تعرفه مكالمه با سيم‌كارت تالياتعرفه تماس‌هاي داخلي سيم‌كارت‌هاي تاليا براي مكالمه شهري در ساعات پرترافيك شبكه (8 تا 21) 670 ريال براي هر دقيقه بانک ملی و در ساعات كم ترافيك شبكه21 الي 8 و جمعه‌ها و ايام تعطيل 536 ريال براي هر دقيقه اعلام شده است.هزينه مكالمه بين شهري در ساعات پرترافيك 1139 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 804 ريال براي هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه سرويس پيام كوتاه براي هر پيام در ساعات پرترافيك و كم ترافيك 160 ريال در نظر گرفته شده است.براي سرويس پيام صوتي در ساعات پر ترافيك 670 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 536 ريال در هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه تماس‌هاي بين‌المللي براي كليه كشورها به جز كشورهاي ذكر شده در ساعات پرترافيك شبكه 3033 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 2899 ريال در هر دقيقه محاسبه مي‌شود.
فرشته کرم ها، کرم هایی بانک ملی با اهداف خوب
SSL "پروتکل اي بانک ملی است که توسط شرکت Netscape و براي رد و بدل کردن سند هاي خصوصي از طريق اينترنت توسعه يافته است. يک کليد خصوصي براي به رمز در آوردن اطلاعاتي که بر روي يک ارتباط منتقل مي شوند استفاده مي نمايد. هر دو مرورگرInternet Explorer و Netscape Navigator { و امروزه تمام مرورگر هاي مدرن } اين پروتکل پشتيباني مي نمايند. همچنين بسياري از وب سايت ها براي فراهم کردن بستري مناسب جهت حفظ کردن اطلاعات محرمانه کاربران (مانند شماره کارت اعتباري) از اين پروتکل استفاده مي نمايند. طبق آنچه در استاندارد آمده است ، URL هايي که نياز به يک ارتباط از نوع SSL دارند با https: به جاي http: شروع مي شوند.
* تغییر آهنگ مشترکین به منظور تغییرآهنگ سرویس آوای انتظار با استفاده از روشهای: پیام کوتاه (SMS) ، تلفن گویا(IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول(می توانند تا سی بانک ملی روز پس از خرید بصورت رایگان نسبت به تغيير آهنگ خود اقدام نمایند.
روش سوم: بانک ملی همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس گرفته و “رمز ورود” اختصاصی خود را برای ورود به ویترین، دریافت نمایید. تجربه اي فراتر از تلفن همراه!در عصر حاضر و با پيشرفت فناوري، مفهوم شبكه تلفن همراه در زمينه هاي تازه اي همچون سرگرمي، اطلاع رساني، آموزش و توسعه فرهنگي مطرح شده است. با ویترین ایرانسل، تلفن همراه دیگر تنها يك وسیله مكالمه و يا ارسال پیام كوتاه نیست. با استفاد از ویترین،اطلاعات و سرگرمی همیشه و به سادگي در دسترس شماست. شما می توانید با مراجعه به محصولات متنوع آن را مشاهده، انتخاب و به آسانی سفارش دهید و يا از خدمات ويژه موجود در آن استفاده كنيد.
بانک ملی
برخي انواع پراکسي بانک ملی
بانک ملی تشخيص هويت از طريق امضاي ديجيتالي :
وایمکس ایرانسل یعنی:تجربه ی سرعتی بسیار پایینتر از مقدار قراردادقطعی های فوق العاده زیاد و طولانی. حتی 9 روز کامل در ماه هم تجربه کردیم.پشتیبانی = 0 عدم احترام به مشتری به علت بی رقیب بودن در بازار و احساس قلدری کردن (به ما گفتن: نمیخوای میتونی لغو قرارداد کنی!)اعصاب خوردی، اتلاف وقت و بانک ملی هزینه و دردسر های خیلی زیاددر یک کلام بدترین سرویس خدمات اینترنت در ایران = وایمکس ایرانسلمن قبل خريد وايمكس اينجا اومدم و تموم اين پاسخ ها رو خوندم طوري بود كه از نت سير كردن ادمو.
سلام به همه دوستان. من خودم 512 مبین نت رو دارم واقعا راضیم هفته گذشته دو سه روز قطعی داشت ولی الان واقعا عالیه اون قطعی هم برای ارتقای سرعتش بود به همه دوستان پیشنهاد می کنم مبین نت رو امتحان کنن پشیمون نمی شنبه نظر من پشتیبانی ایرانسل بهتر از مبین نت ولی در سرعت ودانلود حرف اول مبین نت می زند من یک ماه خریدم مبین نت با سرعت1024با دانلود 25GB توین چند وقته من قطعی موقعهخرابی هوا ذاشتم ولی تو دانلود کردن وبالا اوردن نسبت ایرانسل که دوستام داشتند بهتر ومن راضیم من که بانک ملی وایمکس ندارم.یه ADSL 512 که جهش خیلی خوبی هم داره. تا 3.6mbpsیعنی بیشتر وقتا من با سرعت حدودی 300KB/S دانلود دارم. جالبه که سرعت آپلودم هم تا 2mbps بالا میره. ولی پینگ.....

در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازند.به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و بانک ملی یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.
نقش آن در بحران بانک ملی مالی اخیر»
اجزای محصول: این سیستم دارای پنج بانک ملی بخش اصلی می باشد:

تخفیف گروهی: بانک ملی ۱۵% تخفیف مکالمه داخل شبکه برای ۵ تا ۲۰ شماره
۱۳ منوی سرویس فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴# بانک ملی
بانک ملی
پهنای باند (کیلوبیت بر ثانیه) حجم اولیه بانک ملی (گیگابایت) شارژ ماهانه (ریال)
••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند بانک ملی شد.
دکتر بانک ملی اکرمي‌فرد:

نام طرح تخفیف ویژه کارت شارژ بانک ملی همراه اول 1000 تومانی


همچنین می توانید با مراجعه به یکی از توزیع کنندگان مجازایرانسل، فهرست ویژه خود را ایجاد کرده و شماره های موردنظرتان را در آن ثبت کنید.تعرفه های این سرویس:برای هریک از شماره هایی که در «فهرست طلایی» ثبت می نمایید، مبلغی بابت «هزینه ثبت شماره» در صورتحساب بعدی مشترکین سیم کارت دائمی درج شده و یا از اعـتبـار مـکالـمـه مـشترکـین سـیم کـارت اعـتبـاری کسر می شود.به هنگام استفاده از سرویس رومینگ، هزینه تماس با شماره های مندرج در «فهرست طلایی» مانند شماره های عادی خواهد بود؛ به عبارتی نرخ تعرفه این تماسها برابر با تعرفه بانک ملی تماس با دیگر شماره ها محاسبه می گردد.
3. ویژگی‌های اقتصادی قیمت بازار و ارزش منصفانه: بانک ملی


- بانک ملی شنود
سّف اظ ايي گعاضش ضطح تٍ غَيف سيستن كتاترا هي تاضس . ت بانک ملی حً يَ ك ضوا زضجطياى
ساختار بانک ملی فایل
1-3 بانک ملی معرفي و اصطلاحات
ویژگی فیزیکی و ظاهریوزن، اندازه و فرم از ویژگی‌های فیزیکی یک تلفن هوشمند است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. این که تلفن‌ چگونه در دستتان قرار می‌گیرد و استفاده از آن بخصوص هنگام نوشتن متن راحت باشد، بانک ملی نکته بسیار مهمی است. برخی از این تلفن‌ها دارای صفحه کلیدهای کشویی و برخی دارای صفحه‌کلید‌های لمسی است؛ دقت داشته باشید هنگام نوشتن با کدام راحت‌تر کار می‌کنید. شاید وزن یک گوشی تلفن همراه در مقایسه با دیگر گجت‌ها ناچیز باشد، اما از آنجا که این وسیله همواره همراه شماست، وزن هر چه کم باشد، به نفع شما خواهد بود.
4- بانک ملی دکمه مربع #را فشار دهید.
تازه فقط گفتم وارد اینترنت بشی و بگردی میشه این قدر وای به حالی که بخوای دانلود کنی بانک ملی
بانک ملی


ساذتاض زاز بانک ملی :ُ كاضتطاى ػض .
11 مرداد 1391 بانک ملی
بانک ملی
راه دوم: کد زیر را بانک ملی به شماره ۱۱۱۲ پیامک خواهیم کرد:
• برداشتن کوکي ها: پراکسي HTTP مي تواند جلوي ورود تمام کوکي ها را بگيرد تا اطلاعات خصوصي شبکه بانک ملی شما را حفظ کند.
بانک ملی
۱۸ شارژ شگفت بانک ملی انگیز *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ رقمی#
نحوه ايجاد و استفاده از کليد ها..................................................................12 بانک ملی

شروع انتشار از فیلیپین بود و پس از مدت بسیار کوتاهی در سطح جهان پراکنده شد. این کرم برای پراکنده شدن فاکتورهای موثر زیادی داشت. زمانی که کرم بانک ملی اجرا می شد و کامپیوتری را آلوده می کرد، با نام ایمیل قربانی، یک کپی از خود را برای دیگر افرادی که در لیست ایمیل آن فرد بودند، می فرستاد. دیگران به خیال اینکه ایمیلی از دوست یا همکار خود دریافت کرده و از امنیت آن مطمئن هستند، آن را باز کرده و آلوده می شدند. این کرم ضررهای مالی فراوانی به بار آورد. بسیاری از فایل ها را در کامپیوترها و سرورهای آلوده شده پاک و خودش را – با نام آن‌ها و به جای آنها – جایگزین کرد. به این ترتیب زمانی که کاربر روی برنامه ای که کرم خودش را جای آن برنامه جایگزین کرده بود کلیک می کرد، برنامه کرم اجرا می شد و بیشتر گسترش می یافت.
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را بانک ملی برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید
بعضی از ابزارهایی که کارآگاهان رایانه بانک ملی ای از آنها سود می برند عبارتند از،
بر حسب نوع بانک ملی استفاده از گواهينامه ديجيتالي، چند نمونه مختلف از آن موجود مي باشد.
1- پیام کوتاه (SMS) مشتركين مي توانند جهت دريافت كدهاي چند آهنگ پر متقاضي سرويس آواي انتظار یک پيام كوتاه بدون متن به شماره 8989 ارسال نمايند.مشترکین به منظور خرید آهنگ می بانک ملی توانند " کد آهنگ " مورد نظر را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمايند.برای مثال: ارسال کد آهنگ "20069 " به شماره 8989

وبگردی امن با فایر بانک ملی فاکس

Motorolaمسیر زیر رو دنبال کنید : بانک ملی
SUPERAntiSpyware پرتابل، نابودگر جاسوس بانک ملی افزارها
کرم کامپیوتری چیست و چگونه بانک ملی به کامپیوتر آسیب می زند؟

بانک ملی

عزيزم كلاً اينجا ايران مي دونيد از لحاظ سطح بيت ريت و سرعت ما چندم دنيائيو مسئولين كه مي گن ما با افتخار يك پله پيشرفت كرديم و توي اين چند ساله يكي به آخره دنيا شديم.والا چي بگم... بانک ملی
در سالی که گذشت شاهد ورود اسمارتفونهای منحصربهفردی از سوی کمپانیهای مطرح بودیم. اندروید با حمایت سامسونگ، ال جی، HTC و سونی و بهبودهای عظیم صورت گرفته در آن سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اپل نیز در ادامه موفقیتهای با شکوه خود، آیفون 5، آیپد 4 و آیپد مینی را برای حفظ و گسترش اکوسیستم خود روانه بازارهای جهانی کرد. در ضلع سوم شگفتیهای مایکروسافت و نوکیا چشمان بسیاری از مشتاقان را به بانک ملی سوی خود خیره کرد. همه این موارد سال 2012 را سالی با شکوه در عرصه هوشمندهای همراه رقم زد.
10- بانک ملی HTC 8x


افسانه سوم: براي اينكه كامپيوترم ويروسي نشود فايل هاي الصاق شده ( attached ) در ايميل هاي مشكوك را باز نمي بانک ملی كنم.
سرویس حجمی وایمکس داتک تلکام- بانک ملی ویژه کاربران کم مصرف
• محتوایی كه برای ارتكاب جرایم رایانه ای و سایر جرایم بكار می رودانتشار یا توزیع و در دسترس بانک ملی قرار دادن یا معامله داده ها یا نرم افزارهای كه صرفاً برای ارتكاب جرایم رایانه ای به كار می رود(ماده 25 قانون جرایم رایانه ای) فروش، انتشار یا دردسترس قرار دادن غیر مجاز گذر واژه ها و داده هایی كه امكان دسترسی غیر مجاز به داده ها با سامانه های رایانه ای یا مخابراتی دولتی یا عمومی را فراهم می كند( ماده 25 قانون جرایم رایانه ای) انتشار یا در دسترس قراردادن محتویات آموزش دسترسی غیر مجاز، شنود غیر مجاز، جاسوسی رایانه ای، تحریف و اخلال در داده ها یا سیستم های رایانه ای و مخابراتی.( ماده 25 قانون جرایم رایانه ای) آموزش و تسهیل سایر جرایم رایانه ای( ماده 21 قانون جرایم رایانه ای)
انتقال شارژ سیم‌کارت به سیم‌کارت ایرانسل برای ارسال شارژ ایرانسل از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) ابتدا باید ثبت نام کنید. برای این کار یک عدد ۱۲ خالی به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید. پیامکی به عنوان پاسخ بانک ملی دریافت خواهید کرد که شما را راهنمایی می‌کند. حالا باید یک رمز برای خود تعیین کنید.برای این کار کد زیر را (از چپ به راست) به همان شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید:


7- دکمه CALL یا OK یا Send را بانک ملی فشار دهید
در دنياي امنيت شبکه، افراد از عبارت «پراکسي» براي خيلي چيزها استفاده مي کنند. اما بانک ملی عموماً، پراکسي ابزار است که بسته هاي ديتاي اينترنتي را در مسير دريافت مي کند، آن ديتا را مي سنجد و عملياتي براي سيستم مقصد آن ديتا انجام مي دهد. در اينجا از پراکسي به معني پروسه اي ياد مي شود که در راه ترافيک شبکه اي قبل از اينکه به شبکه وارد يا از آن خارج شود، قرار مي گيرد و آن را مي سنجد تا ببيند با سياست هاي امنيتي شما مطابقت دارد و سپس مشخص مي کند که آيا به آن اجازه عبور از فايروال را بدهد يا خير. بسته هاي مورد قبول به سرور مورد نظر ارسال و بسته هاي ردشده دور ريخته مي شوند.
حذف از "فهرست بانک ملی طلایی" رایگان
تمذيذ بانک ملی عضىیت
ببینید من بانک ملی تجربخ جفتشون رو در حدود 7-8 ماه داشتو و دارم.
مقدمه بانک ملی
بانک ملی
هکرها در ازای نرم افزار رایگانی که در اختیار کاربران قرار می دهند، انتظار جبران دارند. بعضی از آنها فقط به نوشتن نام خود به عنوان هکرِ نرم افزار و کسب شهرت از طریق آن بسنده می کنند. اما گروهی دیگر در نسخه کرک شده یک بدافزار قرار می دهند تا اطلاعاتی را (مثلا رمزعبور حساب بانکی) بانک ملی از کاربران بدست بیاورند و آن را به پول تبدیل کنند.
قبل از آشنائي با نحوه عملکرد يک امضاي بانک ملی ديجيتال ، لازم است در ابتدا با برخي اصطلاحات مرتبط با اين موضوع بيشتر آشنا شويم :
بانک ملی





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: